zaterdag 5 januari 2013

Nieuwjaarsfeestje in stijl


Ik heb draaien op Nieuwjaars feestjes altijd een beetje vermeden; vaak te veel poeha, dronken mensen etc.. Dan zit ik liever met geliefden ergens relaxed met champagne af te tellen, film kijken..(groundhog day!) Maar dit jaar heb ik een uitzondering gemaakt, met mijn maatjes Carl aka le"dj"Mette en Hanco van de Rusty Beat Club gedraaid voor de stijlvolle "Jazz on 5" NYE Party. Alsof je op een set van een film noir was beland.. iedereen gekleed in prachtige vintage fashion, een big band, pro-swing dansers en toch een aangename losse no-nonsense sfeer waar champagne en oesters hand in hand gingen met bier en hot dogs. We hebben een stevige set gedraaid met rhythm en Blues, Boogie Woogie, Funk, Jazzdance en later ook wat van onze meer exotische sounds.. Cumbia, Afro Beat, Merengue.. Het ging er in als zoete koek aangevuld met de zorgvuldig gekozen visuals van onze VJ Hanco Kamper.. Sfeer maken en een goeie vibe staan voor mij altijd voorop, dat meet je wat mij betreft niet af aan of er genoeg gedanst wordt. Maar ja, een bruisende dansvloer van begin tot eind is en blijft een van de grootste kicks die je kan beleven als DJ.. dit was was zo'n gig en een heerlijke samenwerking. Ook alle lof voor Steef Barnveld van DiVerso die ons heeft uitgenodigd en veel van dit mooie feestje mogelijk heeft gemaakt samen met de crew van Bink 5 hoog in Den Haag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten